söndag 21 november 2010

Älskar mina vänner..

Har inte många nära vänner, men dom jag har älskar jag väldigt mycket. Jag kan räkna dom på 1 hand.
Man märker väldigt snabbt och tydligt vilkasom är ens vänner och det är när man går igenom svåra tider och beslut. Tack säger jag till er.. ni vet vilka ni är, behöver inte skriva era namn.. Älskar er!

Suttit och kollat lite på inredningssidor för att få lite inspiration till lägenheten..

Tror jag vet hur jag vill ha det.. men det är långt kvar tills jag når dit.. Det kostar en del att göra om.. måste köpa en tv sen.. Skönt att ha en i vardagsrummet och en i sovrummet.. men det får vänta ett tag till.. Ingen stress ändå egentligen.. Klarar mig med den jag har just nu..

Får ta en dag i taget nu.. inte stressa med något.. Allt tar sin tid.. Är ifs inte så orolig.. det mesta kommer att lösa sig automatiskt..

Nej.. dags att varva ner inför kvällen.. lägga mig till rätta i sängen och försöka få lite sömn..

Puss puss så länge!

1 kommentar:

  1. Hoppas du får sova gott inatt. Ditt hem kommer bli fint, personligt och precis så du vill ha det. Övertygad!

    /Nasse

    SvaraRadera