söndag 21 november 2010

Morgon mys med barnen..

Fantastikst underbarn att blir väkt genom att 2 små busungar smyger in och kryper upp i sängen och myser..
Vill alltid bli väkt på det här sättet.. Åhh.. Härligt!

Igår åkte vi till Pebbels öppet hus på Riddarfjärdsskolan. Var väldigt kul att se henne ta klass. Tjejerna var alldeles tagna.. Nu längtar jag till Luciaföreställningen i December så man får se henne dansa på scenen.

Efter öppet hus igår åkte jag, tjejerna och Pebbels till Kista och kollade lite.

Mys var det.. Hihi.. Sen åkte vi till hem till mamma och jag fixade mat. (Mamma hade jobbat natten och behövde sova lite..!) Tjejerna hade superkul och fick k0lla på alla möjliga barnkanaler som mormor har.. Hihi.
Sen kom storebror Alex upp och vi satt och pratade om allt möjligt. Det var länge sen jag och han satt och pratade och skojade. Kändes riktigt roligt!

Idag ska jag iväg och hämta ett vardagsrumsbord och stolar till köket.
Ikväll blir det tvättstuga och bad av barn..

Nej, dags att hoppas upp ur sängen och börja göra sig klar..

Skriver mer en annan dag..

Puss puss så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar