måndag 31 maj 2010

.....

... Du vidriga människa.. Kan inte förstå att du kan sova gott på nätterna. Hoppas att du inser vad du har gjort.. Du har förstört denna familj totalt nu, antagligen för gott.
Nu när vi äntligen har börjat hitta tillbaka till varandra så ska du komma och krossa allt.
Jag har inte mycket till familj kvar, men jag hade hoppats få ha den lilla familj kvar, men tydligen inte om du får bestämma.. Hoppas att fler inser vad du håller på med och sparkar dig ur sitt liv.
Jag har känt mig utestängd ur min egen familj dom senaste 16 åren.. Har aldrig riktigt känt att jag har haft någon att prata med förutom min pappa, men sen han försvann för 5 år sen har jag ingen..
Hoppas att du är nöjd. Att du har fått det som du vill ha det. Men en sak ska du veta.. Hämnden är ljuv och den serveras iskall.. Det vet du om...
What comes around goes around...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar