måndag 24 maj 2010

En tuff tid väntar...

Pluggar stenhårt med körkortsteorin.. Försöker få in det men det går trögt..

Har inte haft så mycket jobb denna månad så jag antar att nästa månad blir knapper.. Men det är sånt man får ta ibland.

Ikväll börjar jag på intro. på Or.. Ska bli kul. Hamnade på demensavdelning istället för sjukvård. Men det gör inte mig något. Är riktigt nöjd med det också. Nästan roligare med demensavdelning.
Jobbar imorgon dag också.. Direkt efter jobbet får jag stressa upp till dagis. Det är gårdsfest och den börjar 15.00.. Jag slutar 15.00.. Men det går..
Efter det är de bara att stressa iväg till avslutning på barngymnastiken. Gårdsfesten är slut 17.30 och jag börjar på bg 18.00..

Ledig på onsdag.. skönt! Då ska jag sova ut! Har inte fått en sov morgon på över en vecka. Fick gå upp tidigt hela helgen också..
Torsdag har jag avslutning på bg med torsdags grupperna.
Fredag jobbar jag på AH. Känns skönt att få komma igång med jobb igen. Haha..

Hoppas att det går bättre i sommar.. Vill jobba så mycket som möjligt.. Har fått en del tider men vill ha mer..

Jaja.. Nu ska jag sätta fart. Måste ner till centrum och köpa en liten antecknings bok som jag kan ha på jobbet. Lättare att komma ihåg alla boende och mediciner mm..

Puss puss så länge!


Mina underbar flickor.. Älskar er massor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar