lördag 22 maj 2010

Sorry...



Jag vet att jag inte skrivit på länge.. ber om ursäkt för detta. Har varit mycket nu bara..
Har varit på 2 arbetsintervjuer, sökt jobb som en galning, varit på trafikskolan, varit och fixat present till kompis och en kommande bebis.. Har inte haft tid helt enkelt. Får börja bli ändring nu.

Jag har äntligen fått mitt lämplighetsintyg så nu får jag börja köra bil.. Hihi.. Har bestämt mig för att köra upp i augusti.. Ska ut på Ekerö och köra med Marcus i sommar.. Plugga teorin som en galning. Ska gå och ta kursen "Riskettan" den 4 Juni..
Börjar känna mig mer och mer säker på teorin. Behöver bara komma ner i garaget och lära mig bilens teori..

Ikväll blir det grillkväll med trevliga vänner. Känns jätte kul att vi fått ihop några. Hihi.

På måndag ska jag börja på mitt nya jobb på OR. Ett äldreboende som ligger här i Solna. 2 minuter till jobbet.. Skönt!
Kommer att säga upp mig från TB. Känner inte för det stället längre..
Fick massor av tider på mitt andra jobb också.. AH. Riktigt nöjd..

Nej, dags att ta tag i vardags sysslor.. Marcus sover som vanligt så då får väl jag ta hand om hemmet...

Måste börja förberedda inför ikväll..
Måste lägga grillspetten i blött.. sallad ska hackas.. Majsen ska skäras.. spetten ska ordnas.. korven ska tinas.. Ojojoj... dags att sätta fart om folk kommer vid 15-tiden...

Kommer bilder imorgon... Puss puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar