söndag 23 maj 2010

Grillfest med underbara vänner...
















Tack för en underbar kväll till er som var med.. Det var super trevligt!
Detta vill jag göra om snart igen. Vi hade juh en grym tur med vädret också.
Bra bilder blev det också.. Hihi.. Synd att jag inte var så aktiv med min kamera..
Men det kommer flera chanser.. Måste försöka fixa så man kan lyssna på musik nere på gården också snart.. Hmm..


Idag blev det en lugn dag.. Marcus gick och köpte hem pizza och jag bakade inför vårfesten som dom ska ha på tisdag. Vi ska lämna in bakningen imorgon. Det blev mina kärleksmums med strössel.. Fick inte vara något med nötter. Vi har allergiker på dagis. Så jag bytte bara ut kokossen mot karamell strössel som min mormor alltid gjorde till oss barn.. Hihi..
Ska tvätta vid17-tiden.. skönt att ha alla kläder rena inför veckan. Hihi..



Puss puss så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar