fredag 30 juli 2010

Effektiv dag...

Jobbat 7-13..(trött) Efter det blev det Fridhemsplan med Camilla och Amilia. Köpte present till Lucas. Riktigt nöjd. Hihi..
Var in på hm också.. Hittade ett par rosa byxor till Anastasia och en Hello Kitty till henn som hon ska få när hon fyller år. Haha.. Hon älskar Hello Kitty!
Efter en snabb lunch på fridhemsplan gick vi till St:eriksplan och tog bussen till Solna. Upp på dagis och hämta barnen, sen ner till Solna C och handlade inför kvällen.. Fredagsmys! Skönt att vara hemma en fredagkväll.. Hihi..

Nu har jag tvättstugan 17-22.. Aldrig en ledig stund. Imorgon jobbar jag 8-21 och söndag 7-16..Måndag 7-21.. Ledig tisdag..Onsdag 8-16..Torsdag 14-21..Fredag 7-14.30..Ledig lördag..Söndag 7-16..

Ja, jag jobbar mycket.. Utöver detta ska jag hinna med mig själv, barnen och hemmet.. Plus en karl som är som ett barn.. Haha! Killar växer verkligen inte upp..

Nej, dags att gå ner i tvättstugan..

Puss puss så länge!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar