torsdag 15 juli 2010

Inget körande idag..

Nej, det blev det inte. Killen jag skulle köra med är i Syrien för att hans mamma ligger på sjukhuset. Han skulle komma hem den 29 Juli. Men då har dom missat att flytta över min tid idag till en annan lärare så det var juh bara att vända.. Drygt!!!

Jasmine hade bränt sig i fredags på grillen när vi var ute och hade trevligt i parken. Men tog henne till läkaren idag så dom fick kolla, men han tyckte att det såg bra ut. Så skönt.. "Mamma har gjort bra jobb!" Hihi.. *Stolt*

Annars då?! Har varit ledig idag och jobbar kväll imorgon 16-21.. Så jag ska bada imorgon med barnen på fm.. Hihi..
Passa på när det är bra väder!

Jag älskar sommaren och solen!

Jobbar tyvärr hela helgen.. *Snyft*
Men men.. måste jobba så jag kan ha råd med körkortet..

Nu ska jag fixa kaffe och slappa i soffan en stun, sen ska jag ta en kall dusch!

Puss puss så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar