torsdag 1 juli 2010

Fåfängan...

Fick åka med på utflykt igår med mina boende.. Det var jätte mysigt. Vi åkte till Fåfängan i Danvikstull. Tog lite bilder, åt en god lunch som bestod av grekisk sallad (som kostade 155kr!)
Vi satt sen en stund och solade innan det var dags att åka hem.

Skulle egentligen träffat Pepsi igår, men hon hade fått migrän så hon mådde inte så bra med andra ord. Lämnade dock kläderna som jag hade lovat henne.
Hihi.. Hoppas att det var något hon kunde ha. Hihi..

Åkte sedan in till stan och köpte mig en gitarr. Det blev en nybörjar gitarr, Cataluna C81 svart. Så vacker!
Nu är det dags att börja träna. Ska få en film av en kompis så jag kan lära mig.. Hihi..

Nu kom Marcus hem efter att ha tränat. En annan har damsugit och skurat golv samtidigt som jag tvättar.. Hmm.. Man tycker faktiskt att han kunde ha hjälpt till med städningen med tanke på att han är hemma och är sjukskriven och en annan jobbar heltid..

Men men.. karlar är som dom är.. Haha..!

Nej, dags att gå ner i tvättstugan och slänga in sista maskinen så man kan åka och handla sen. Har en del att fixa inför imorgon.
Vi lär nog dra ganska tidigt så man slipper sitta i en bil i 30 graders värme.. Usch!

Har redan packat allt förutom badkläder och sovsäckar..

Nej, dags att fixa som sagt.. Puss puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar