tisdag 29 juni 2010

"Ursäkta.. Vill du sälja bilen?!"

Den frågan fick Marcus idag av en "zig" idag när vi skulle hem efter att ha ätit på Smaskens i bromma. "Nej", sa Marcus självklart.. Jävla idioter det finns.. Herregud, ställa en sån fråga.. Haha!

Idag har vi varit på Kaanan badet hela dagen 11-16.. Är ganska brun nu kan jag lova. Skönt att det blir lite halvdant nu i 2 dagar, det kan behövas. Imorgon ska jag in till stan och köpa en gitarr.. Tjihooo!
Jobbar 7-12 så jag drar in efter det och äter lunch i lugn och ro.. Skönt.. Hihi..


Imorgon kväll kommer Carola över på fika.. Eller om vi ska ta det på torsdag så jag hinner städa av här hemma. Det är väl ingen annan som kommer att göra det annars..

Ska ta och fixa mina naglar.. Det är lackning varje kväll om man ska hålla en snygg hemma manikyr.. Hihi.. Sen ska jag lägga barn. Men dom ska ha glass först.. Hihi..

Puss puss så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar