tisdag 19 oktober 2010

Intervju...

Ska på intervju på fredag på Danderyds sjukhus, sterilcentralen. Så glad.

Det enda jag är fundersam över är hur uppsägningstiden är med tanke på att jag har en provanställning. Vet inte om det är någon uppsägningstid över huvudtaget eller inte. Annars får jag väl försöka diskutera med cheferna..
Tjänsten jag söker nu är ett vikariat, tror att det är heltid. Jag kommer att ta det i vilket fall som helst. Orkar inte gå till ett arbete där jag inte trivs. Jag älskar stället, men har problem med en kollega som inte har mycket uppe i huvet. Förlåt, men det är sant..

Annars då.. Jag har varit på körskolan, det gick ganska bra.. förutom att jag fick motorstopp x 2 vid ett trafikljus. Men det ska inte bli nästa gång.. Mamma sa att det troligtvis var för att jag var nervös. Hihi... Hon är så söt..


Var uppe på vinden och plockade ner vinterkläder igen.. *Suck* Mamma sa något om att det ska snöa på torsdag.. Hjälp!! Jag ska köra då juh...

Ska prova lite grejer på tjejerna nu så jag vet vad dom kan ha.. Alltid lika kul... Ska ta lite kort och lägga upp sen..


Puss puss så länge!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar