torsdag 14 oktober 2010

Rubrik...!!

Har ingen direkt rubrik.. Haha..
Men jag tror på Karma.. What goes around comes around.. Synden straffar sig själv.. Ja.. Kärt barn har många namn..
Men jag hoppas att personen ifråga fattar inebörden. Du läser antagligen inte min blogg, men om du gjorde det så skulle du nog förstå att detta inlägg är riktat mot dig!
Fattar inte hur man kan bete sig på ett så omoget sätt. Inte kunna stå för vad man har gjort.. Fegt!!
Jag står för ärlighet och att jag kan ta skiten direkt i ansiktet istället för att få veta sanningen på andra sätt än från dig själv. Men vissa människor lär nog aldrig växa upp och kunna stå för det dom sagt eller gjort..
Men springa runt och neka?! Nej tack.. Orkar inte med dagisnivå längre.. Vi är vuxna människor.
Det är dags att di börjar bete dig därefter. Men jag har svårt att tro att du någonsin kommer att kunna göra det. Att du inte fattar att du sårar folk?! Nej.. Bara du får höras och synas.. Aldrig stå för dina misstag utan bara peka ut alla andras misstag och fel.

Men jag hoppas att ditt samvete kommer ikapp dig en dag och att den dagen kanske det är för sent för att kunna ställa saker till rätta igen.. Men då har du bara dig själv att skylla på.. Ingen annan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar