lördag 30 oktober 2010

Tankarna snurrar...

Blir alldeles mat bara av att tänka på allt..
Vet snart varken ut eller in.. Orkar inte hur mycket som helst jag heller. Jag är inte mer än människa! Jag har också känslor. Jag mår också piss. Jag har också behov som jagvill få tillfredställda.
Vill ha någon som kramar om mig och säger; "Jag finns här för dig. Du behöver inte vara rädd. Vi ordnar det."


Just nu känner jag mig helt ensam och ingen som bryr sig. Konstigt att man börjar tvivla?! Nej.. det tycker jag inte.
Men en sak vet jag och det är att jag inte kommer att fälla en tår för din skull. Du är inte värd det.
Jag har fällt många tårar i mina dagar, men nu är det slut på det också.

Jag måste tänka på mig själv och mina barn nu. Kan inte tänka på alla andra hela tiden.

Någon där ute förstår nog vad jag menar...












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar