tisdag 5 oktober 2010

Köra bil...

Idag har jag kört bil på körskolan.. Det har börjat gå bättre, tycker till och med att det är roligt. Haha.. men självklart är det lite stressigt och svårt till ocvh från. Men det är mest kul..

Idag fyller min älskling Lotta år..Grattis hjärtat!!! Hihi.. Du passade jättebra i halsbandet!

På fredag ska jag gå och se när min lillasyster dansar. Ska bli riktigt spännande. Wiii... Längtar!!!
Jobbar resten av veckan, ledig i helgen dock! Så skönt!!

Jobbade helgen som var.. fortfarande lite sliten.. plus att man har en liten fis som kommer upp och väcker mig varje natt och ska ligga bredvid mig och sova.. Hmm.. Jaja.. men det är någon övergångsperiod det med.. Lite mysigt är det ändå.. Hihi..

Håller på med maten samtidigt som jag bloggar så nu måste jag runda av här..
Får skriva mer en annan dag..

Puss puss så länge!!



En ros till min älskade Lotta! Puss på dig gumman!!

1 kommentar:

  1. Hej :)

    Roligt o höra att det går bra med bilkörningen.

    Miss you :)
    Kram

    SvaraRadera