onsdag 2 juni 2010

God morgon!

Vaken sen halv sju.. ingen sovmorgon idag heller.. hoppas på en till helgen.. *Haha*

Tack för igår Camilla, mycket trevligt. Skönt att få rensa ut lite också bland pappas gamla grejer. Kul att se lite bilder från när han var liten. Han såg riktigt bra ut som ung!
Ska sätta mig och gå igenom det som blev sparat med Alex någon dag. Måste nog kasta ännu mer, men mycket som ska värderas också. Jaja.. det blir säkert bra.

Mycket som ska hända i sommar.. Ska jobba en hel del.. jag ska fortsätta plugga körkort och köra.. och jag ska försöka lära mig att spela gitarr igen.. Kunde för några år sen, men har glömt bort mycket. Men jag tyckte att det var rätt kul. Ska bara sätta igång och läsa akord och se om någon har en gitarr till utlåning eller kankse kan sälja en för en billig pening?! Säg gärna till isf.. Hihi..

Idag blir det läkarbesök med tjejerna, vi ska in och ta prover på dom, måste kolla pollen, pälsdjur, mat.. och få mer astma medicin till Anastasia..
Sen ska vi försöka hitta en present till Jasmines fröken som ska sluta och en till Anastasias fröken som ska sluta.

Nej, ska tahand om mina busungar nu.. Anastasia vill ha ny blöja och lite kläder.. sen ska jag hjälpa Jasmine att göra klart sitt pärlarmband.. Hihi.. Hon är så duktig.

Puss puss så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar