onsdag 16 juni 2010

Inga inlägg....

Sorry! Vet att jag inte skrivit på länge igen. Haft för mycket att göra igen, men ska försöka skriva mer igen nu. Hihi..
Var på Kiss i lördags med flickorna, riktigt häftigt! Det var en upplevelse i sig.. Hihi..

Jobbar som en galning nu.. men det är skönt. Älskar mitt jobb.. Hoppas på att få en fast tjänst på 100% efter sommaren. Det kommer att finnas 3 st lediga tjänster och jag ska ha en! Jag kommer att göra allt för att få en tjänst.. Jag har tagit med mig ännu mer pass bara för att visa god arbetsvilja och att jag inte är arbetsskygg.. Storm trivs verkligen! Äntligen, första jobbet efter Merlogården som jag verkligen trivs på..

Nästa lördag ska Linda komma över och dricka vin, färga håret på mig och prata en massa skit.. Hihi.. Mys! Ska kolla med Lotta också om hon vill komma över..

Nej, måste fixa lite här hemma nu.. Skriver mer imorgon..

Puss puss så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar