tisdag 8 juni 2010

Underbar helg med tjejerna!

Hade super kul i lördags. Tack så mycket mina fina flickor för en underbar lördag. Jag hade så kul! Vi måste gå ut snart igen. Då ska Millan med! Hihi..
Vi var först hemma hos Linda och hade en cermoni så vi drev ut en ande som har besvärat henne sen hon flyttade in. Men vi fick ut den.
Sen bar det av till GK. Så kul! Alltid lika kul med mina flickor.. Hahaha!

På söndagen åkte jag ut till Ekerö med familjen. En kompis till Marcus som bor där ute. Så najs att ligga på bryggan och känna solen.. Fick inte så mycket färg, men det var skönt att bara slappa lite.. Haha..

Jag jobbar hela veckan. Förutom helgen.. På lördag händer en kul grej, men det skriver jag om först när det börjar närma sig.. Hihi..


Mina fina flickor.. Älskar er!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar