torsdag 24 juni 2010

Jobbat lite mycket..

Har inte riktigt haft tid eller ork att blogga. Har jobbat varje dag sen i fredags. Jobbar ikväll också och lördag 7-16, men är ledig imorgon och söndag. Skönt! På lördag kommer Linda över efter att jag slutat jobba. Ska bli så trevligt! Längtar! *Wiiie* Sen blir det Garbos på lördag.. Linda har aldrig varit där så jag tänkte att då ska jag vara den första som verkligen tar med henne dit. Hihi..

Var i stan igår efter jobbet. Jag åt lunch med Marcus och sen gick vi till en butik för jag hade tänkt att köpa en gitarr, men självklart så var det stänngt! Typiskt!!
Men jag såg en i deras fönster för 795kr. Vill ha!!!!
Jag ska köpa den, slutar 12 på måndag så jag åker nog in efter det.. Hihi..

Vi gick på en till butik innan vi gick till Odenplan och åkte hem.
Vi var inne på Pirr och köpte en ny (vuxen)film.. Kännde mig riktigt nöjd.
Älskar kvinnan som jobbar där, hon är alltid lika underbar. Hon hjälpte mig och Linda när vi var där sist..

Nej, dags att göra sig iordning som man kommer ner till centrum och hinner handla innan man ska iväg och jobba..

Puss puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar