onsdag 9 juni 2010

P-piller vs Kondomer...



Var till barnmorskan igår och fick veta att jag måste sluta med mina p-piller.. Tål inte ens den lilla hormon dosen som finns i den här sorten. Det känns lite jobbigt, eftersom att jag hade tänkt att byta till p-sprutor. Men inte ens det får jag använda.. Så från och med idag får jag inte äta mina piller. Sen får vi se i höst när jag träffar läkaren vad han säger. Jag är redan bestämd för att jag inte vill ha fler barn och eftersom att läkaren avråde mig från att skaffa fler barn efter Anastasia pga mitt bäcken, så känner jag att jag lika gärna kan sterilisera mig.. Inga problem för min del. Faktiskt.. Ska se om det går att få läkaren att gå med på det eftersom att jag är så pass ung.
Jag kommer inte att skaffa en sladdis om 8-10 år.. då skaffar jag en hund till tjejerna istället.. Det är likadant som en bebis.. Haha..

Nej, nu kom äntligen Jasmine upp så jag ska hjälpa henne med kläder.
Får se om jag orkar skriva mer ikväll eller om jag skriver imorgon istället..

Puss puss så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar