måndag 28 juni 2010

Sommar sommar sommar...



Idag vart det grill i bromma med svärmor.. Riktigt trevligt. Barnen busade och badade. Mamma doppade fötterna i den iskalla plaskisen. Haha!
Igår hängde vi på Kaanan badet. Riktigt trevligt, dit åker vi imorgon också.

Till helgen åker vi till småland och hälsar på Marcus morbror och en kompis till mig.
Vi har även suttit och diskuterat om vi ska åka till Kålmorden eller Eskilstuna. Men jag kom på det ikväll.. Det blir Furivik. Vi drar dit i slutet på augusti en heldag med barnen. Kommer att bli tvärmysigt. Hihi.. Längtar redan.. Men jag har en hel del jobb att se fram emot så jag kommer inte att hinna se dom så mycket.




Är som sagt ledig denna helg, men sen blir det 5 helger på raken.. Usch!!!
Men men.. det är pengar! Sen ska jag njuta.

Har även fått veta att jag börjar på en provanställning den 1 Oktober. Wiiihhhoo!! *Glad*

Nej, nu är det dags för en god kopp kaffe och lite choklad med en film..

Skriver mer en annan dag.. Puss puss!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar