torsdag 12 augusti 2010

En ny person...

Haha... Nästan.. Fixade håret i måndags, blev supernöjd och igår var jag och gjorde min efterlängtade tatuering.. Tack älskling!!
Den blev jätte fin! Den 16 September ska jag in igen och fixa en till.. Hihi..

Så här blev håret..




Det fick en askblond nyans.. Rätt skönt att få en lite mörkare nyans nu till hösten.. Får se om det kanske blir några slingor senare i höst så det blir lite "liv" i håret.

Här kommer en bild på tatueringen.. Marcus har suttit och ritat den åt mig.. Det är lite kul att ha en alldeles unik tatu och som han har gjort till mig! (Detta är ett tecken på sann kärlek) Hihi...



Älskar den!

Nu är jag barnvakt åt Amilia och Max, Alex är iväg på ett snabbt ärende.
Ska börja jobba 16.00 idag... slutar 21.00. Hmm.. känns sådär att gå iväg så sent och jobba.. Skulle hellre vilja vara hemma med familjen då.. Men men.. Det är som det är ibland..

Nej, fixa en kopp kaffe och softa lite innan jag ska iväg då..

Skriver mer snart.. Puss puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar