tisdag 31 augusti 2010

Naken.. Stolt eller genant?!

Ska vi vara generade över våra kroppar? Kollade på Tyra show.. en tjej på 28 år som hade fått 2 barn.. 2år och 1 år gamla, hade fått bristningar på magen och skämdes.. Hon vågade inte visa sig naken för sin man.. Hallå?! Vad fan är det för fel påfolk ibland?! Bara undrar..
Jag har bristningar på magen, benen, brösten.. jag har stått krokimodell till och med! Jag är lite stolt över att jag har bristningar, jag har ändå fött 2 barn..
Marcus älsakr mig och min kropp.. Han ser inte mia bristningar.. eller ja, han säger att det är kvinnligt! Hihi.. lite gulligt.

Men jag tycker att vi får börja bli stoltare över våra kroppar och känna oss mer säkra. Skulle jag springa och gömma mig efter att jag fick Jasmine för att jag hade bristningar på magen och inte visa upp mig i bikini? Nej!! Jag kände mig ifs lite obekväm i sommras första dagen med bikini, men kände sen att va fan.. jag har en riktigt snygg kropp för att ha fått 2 barn och har absolut inget att skämmas över.. Jag har ett stort jävla ärr på magen efter snittet med Anastasia.. Något jag är ännu mer stolt över..på något konstigt sätt..

Funderar nästan på att söka krokijobb igen.. Det var faktiskt riktigt kul och man fick sånt självförtroende.. Dom älskar att rita av olika kroppar.. Man känner sig som värsta toppmodellen.. Haha!!

Ska kolla lite på internet efter krokikurser och ringa och höra efter om dom behöver modeller.. Man tjänar en ganska bra slant..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar