tisdag 24 augusti 2010

Röda Tiamo Pumps...

Har jag köpt till mig själv idag.. Så nöjd! Hihi..
Dom är så fina. Dom hade kostat 699kr, jag betalade 300kr! Riktigt kap!
Eftersom att jag köpte en röd klänning i sommras (jag som aldrig bär rött!), så jag kände att jag måste ha en röd sko till.. Såg dom när dom var på ordinarie pris på Scorett, men tyckte att dom var för dyra. Men sen har jag gått och kollat på dom hela sommaren.. idag slog jag till.. Sista paret! Whaaaoo..

Tyckte att jag har gjort mig förtjänt av det idag. Har gjort det bra denna sommar och knappt unnat mig något denna sommar! Har slitit som ett djur, knappt haft tid för mig själv. (Det syntes på lönen att jag jobbat mycket i Juli kan jag lova, kommer att kuna lägga undan ganska bra denna månad.)

Nej, nu ska jag fika med svärmor, gubben och barnen.. Puss puss så länge!




3 kommentarer:

  1. Härligt med röda pumps! :) Får man se en bild när du har skorna och klänningen?

    Förresten, tänkte fråga, var det Espresso House som du gillade? Du och jag skulle kunna ta en fika där, jag bjuder såklart! :)

    Kram / Eric

    SvaraRadera
  2. Självklart kommer det bild.. Ska fixa snart..
    Ja, dricker bara deras kaffe när jag är ute. Okej, när?!

    SvaraRadera
  3. Jag hör av mig snart :)
    Saknar dig jättemycket. Kram

    SvaraRadera