måndag 23 augusti 2010

Irriterande människor...

Jag blir galen varje gång jag åker t-bana.. Folk blir som neandertalare. Dom vet inte hur man lyfter på fötterna när man går. Eller på rullbandet vid t-centralen när vissa går mitt på bandet med en stor väska så man inte kommer förbi.. Ursäkta?! Har ni något fel i huvet?! Eller när man kommer med barnagnen och ska in till läkaren, förlåt men jag betalar också för min biljett så jag har lika stor rätt att åka som alla andra. Men då ska alltid dessa förbannade kostymnissar och stönar och tycker vad fan gör du här med en barnvagn och en unge till?! Stanna hemma!! Sedan ska dom helst springa omkull både barnvagnen och barnet som går bredvid. Så respektlösa folk är när dom åker kollektivtrafik. Fattar inte varför... Ta bilen om du inte står ut med oss barnvags morsor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar