söndag 29 augusti 2010

Övningskörning och clownshow..

Underbar söndag.. Började med att vi åkte ut till Drottningsholm och jag körde runt lite på parkeringen. Sen fortsatte vi vidare ut en bit på Drottningholm så jag fick köra lite på landsvägarna. Så kul! Börjar känna mig säkrare bakom ratten nu. Riktigt najs.. Körde 60 km.. Det är ganska bra, tränade på att växla hela vägen upp till 3:an och så tränade jag på att backa. Det är fortfarande lite svårt om det är lite lutning. Men det börjar bli roligare att köra nu. Haha!

Efter min "körlektion" så åkte vi till Ekebyhovs slott. Riktigt mysigt, det var fårdag så tjejerna fick klappa på fåren och Jasmine gick och kollade på en clawnshow. Han var underbar! Haha..
Vi gick genom en liten skog när vi skulle dit och hittade blåbär. Det var riktigt gott! Hihi.. Anastasia stannade flera gånger och plockade. Så gulligt!



Sen kom vi hem och jag började med maten..
Jasmine har en lös tand.. Haha!! Hon sitter och vikar på den hela tiden.. Så gulligt!!


Jag fick mina efterlängtade krämer idag också.. Mamma köpte med sig från planet.
Tjejerna fick jätte fina väskor. Jasmine fick med prinsessorna, en klänning och ett pussel. Anastasia fick med Hello Kitty, en liten ryggsäck och en nagelknipsare. Bägge två vart alldeles lyriska! Hihi..

Nej, nu ska jag ta och koka lite te och mysa en stund i soffan..

Skriver snart igen.. Puss puss så länge!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar