onsdag 1 september 2010

Fotograf sökes...

Var på föräldramöte nu ikväll där vi pratade om allt som rör förskolan och nya fröknarna på Anastasias avdelning.. Det värsta jag fick veta ikväll var att det ingen kommer att tas några grupp eller personfoton på förskolan. Detta gäller hela Solna stad! Däremot får dom börja fotas direkt när dom börjar skolan. Jävla knepigt..
Så nu undrar jag om det finns någon som har lust att hjälpa mig fota min små juveler..?! tänkte både syskonfoto och personfoto.. Har ingen lust att kasta ut en massa pengar på Stjärnfotografen.. eller några andra företag. Det är omöjligt med mina flickor.. Dom blir ofta blyga och stela då och vill inte vara med.. Så jag tänkte om man kunde fota dom hemma hos mig.. Någon som är intresserad? Hör av dig..

Puss puss så länge!



1 kommentar:

  1. Synd att du inte bor i GBG, för då hade jag kunnat fota dina barn :-)
    Exempel på barnbilder jag tagit: http://www.bendayanfoto.se/kategori/barn/

    SvaraRadera