torsdag 9 september 2010

Inlägg 111...

Visste inte vad jag skulle ha för rubrik..
Jag var på en utbildning/infomöte idag. Vi mötte VD för företaget.. Det roligaste är att vi har samma tankesätt.. Vi vill samma sak inom företaget. Vi vill köra samma grej helt enkelt.. Ge omvårdnad och inte vara nån jävla städpersonal.. Haha!! Underbar människa är hon. Vart alldeles tagen.. Hon var mänsklig, förstående. Önskade att fler var som hon. Hon ville att vi i personalen skulle ha luciatåg på jobbet.. Haha! Så underbart.. hon vill att vi ska sätta upp en show också. Hon visade verkligen vilket hjärta hon har.. Så fantastiskt underbar helt enkelt!

Ikväll var jag och lämnade paket till Madicken. Hon gillade klockan, den var lite stor så hon kommer att få plocka bort några länkar. Haha.. Hon tyckte om örhängen jag hadde köpt också.. Hihi..

Ikväll jobbar Marcus över, han är inte hemma än.. men det är juh tur att jag var ledig ikväll. Haha.. Men jag var inte glad på honom igår.. Han kom inte ihåg vår 3-årsdag.. Förlåt, men jag trodde att han hade lite bättre koll än så.. Men han kommer med ursäkten: "Ja, men jag hade skrivit upp det för att jag skulle komma ihåg det.. och Ja, men det är mycket nu med nya jobbet så jag är helt snurrig.. Hehe.."
Hmm.. inte ok!

Men men.. imorgon är det fredag och jag jobbar 8-13, sen måste jag till centrum och hämta upp 2 par skor. Imorgon kväll ska jag hem till Linda och dricka vin. Supermys!
Marcus har bjudit över Alex på tv-spel så jag passar på att dra över till Linda.. Haha! Måste få lite tjejkväll också.. Super mys!

Nej, nu ska jag avnjuta mitt te och fortsätta se på Idol..

Puss puss så länge!



Galna brudar.. Haha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar