lördag 11 september 2010

Shopping i Barkaby...

Var i Barkaby idag och skulle köpa en lampa till Jasmine. Det slutade med att vi köpte en varsin åt tjejerna och en vinterjacka till mig.. Så nöjd! Nu slipper jag gå och frysa i vinter. Köpte den på Rusta av alla ställen. Det kostade 299kr.. Rena kapet! Riktigt nöjd kan jag juh säga.. Haha.. Det blev en varsin docka till dom med.. Har aldrig sett en unge så frälst i en leksak som Anastasia blev idag.. Så gulligt! Hihi..

Sedan åkte vi på City gross för att handla lite mat också.. Där hade dom värmeljus i 100 pack för 5 kr! Vi köpte 4 stycken.. hihi.. Värmeljus går åt som smör här. Haha!

En skön dag var det idag iaf.. Imrogon ska vi på ikea och köpa en pastaburk! Äntligen... Svärmor ska också med imrogon.. Hihi..

Nej, nu ska jag fortsätta slappa i soffan innan vi ska sätta igång med maten..

Var ute igår med Linda förresten.. Vi hamnade på Patricia. Vi hade riktigt trevligt! Tack för en underbar kväll älsklingen!

Puss puss så länge!





Jag och Linda igår kväll innan utgången..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar