torsdag 16 september 2010

Söka jobb...

Arbetsförmedlingen kräver att jag söker en 100% tjänst.. Dom ger sig inte förens jag har heltid.. Ska prata med gruppchefen imorgon om heltiden som kommer att bli ledig fr.o.m 1 Oktober. Ska kolla om jag kan få hoppa på den istället. Ska jag klara mig rent ekonomiskt så måste jag jobba 100% också. Jag vill egentligen inte lämna huset där jag jobbar nu, men kan dom inte ordna en heltid till mig så blir jag nog tvungen om jag får chansen. Det är inte så mycket annat att göra.

Snart ska jag ner till Solna c och fika med Linda. Ska bli mycket trevligt. Sen ska jag gå och tatuera mig kl.13.00.. Hihi.. Kommer att lägga upp en bild sen. Jag lovar! Hihi..


Detta vackra märke komma att pryda min högra skuldra. Det kommer att bli en hyllning till min pappa som gick bort i cancer för 5 år sen.
Det känns som att det är det enda sättet jag kommer att kunna gå vidare med min sorg och acceptera att han är borta. Genom att alltid ha honom med mig på min högra axel..

Nej, dags att diska upp det sista och sedan göra sig klar..

Puss puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar