tisdag 14 september 2010

Mamma...

Fick ett mail av mamma idag. Blev så rörd så jag började gråta. Trodde inte att hon ville ha kontakt med mig efter allt som har hänt. Men nu har jag fått bekräftat att så inte är fallet. Jag ska försöka få tag på ett natt jobb åt henne. Hon vill inte att tjejerna ska behöva vara ensamma varranan helg, vilket jag kan förstå.
Lägger ut en liten "annons" här också.. Jag undrar om någon är intresserad av att köpa en Grand danois grå, hanne, inte riktigt 1 år än, älskar barn! 7000kr, men kan tänkas säljas för 5000kr vid en snabb affär. Snälla hör av er!!

Fan va man kan bli sårbar när man inte har sin familj.. Jag har inte känt mig riktigt hel utan mamma. Vi har haft våra bråk och våra menings skilljaktigheter, men hon är ändå min mamma. Jag älskar henne!

Den idioten som förbjöd henne från att ha kontakt med mig kan dra åt helvete!! Fy fan.. Du är död i mina ögon!! Hoppas att du får vad du förtjänar.. Du vet vad jag menar.. Karma existerar och what goes around comes around..

En av mina högsta öskningar är att vi ska bli en familj igen..



Jag älskar dig mamma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar