måndag 6 september 2010

Välkommen underbara höst...

Hösten är så underbar! Älskar den.. Fastän att det är lite kallt på morgonen och det regnar så är det ändå något magiskt med hösten.. Löven ändrar färg, barnen blir lika faschinerade varje gång dom hittar ett löv på marken som inte är grönt..
Mmm.. underbart!
Nu får man ta på sig lite snygga höstskor och mysiga stickade tröjor.. Underbart!

Vi var till Drottningholmsparken igår och tog en liten söndagspromenad så mysigt. Sen gick vi och fikade på ett litet café vid Kinaslottet..

På onsdag är det 3 år sen jag och Marcus blev tillsammans.. Får se om han minns det.. Antagligen inte.. haha.. Han är kille! Okej, nu ska jag inte dra alla killar över en kam, men han kommer aldrig ihåg årsdagar eller andra viktiga datum.. Känner inte många killar som gör det heller.. men ändå.. haha..

Jag har bakat äppelpaj idag.. så jag ska fixa lite te nu och mysa ner mig i soffan med tjejerna.

Puss puss så länge!!



Underbar höstbild...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar