fredag 10 september 2010

Snygga naglar...

Det är viktigt för mig att ha snygga naglar, oavsett om jag jobbar inom vården eller inte. Händerna är en sån viktig del för mig och ha omålade naglar är som att gå ut naken för mig.. Haha.. Så nu har jag hittat en ny snygg färg på Hm.. Razzle Dazzle.. Det är en plomon/röd/lila.. Så snyggt! Är super nöjd med mitt inköp. Tycker inte att nagellack ska vara så dyra. Det spelar inte någon roll ändå heller om du köper ett lack som kostar 200kr eller ett som kostar 29.50kr. Det är samma skit ändå. Det lossnar lika fort oavsett. Jag målar med både under och överlack och extra lack.. Haha..
Ja, jag har provat dom flesta lack som finns och går att köpa.

Ikväll ska jag till Linda på vin.. Ska bli så mysigt. Hihi.. Behöver en tjejkväll.. Marcus skulle som sagt ha över Alex (min bror) på tv-spel ikväll.. Skönt att slippa sitta och glo på dom när dom spelar.. haha.. Inte det roligaste för mig.

Nej, nu ska jag sätta igång med maten.. Skriver mer imorgon eller något..

Puss puss så länge!!



Det är inte ovanvisande färg jag har köpt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar