onsdag 22 september 2010

Jobba.. köskolan.. möten.. hem.. städa.. diska.. laga mat.. tvätta.. handla..

Så ser mitt liv ut praktiskt taget.. Haha!

Men men.. ska inte klaga.. "det finns juh dom som har det värre"..

Va hemma hos mamma en stund igår innan jag skulle iväg och jobba. Skönt att ha kontakt med henne igen.

Igår på jobbet däremot var inte så trevlig..
Kan kortfattat säga att min kollega inte gjorde klart sitt jobb! Jag kan inte gå till chefen och gnälla heller.. jag är ny anställd, hon är en gamal fast personal, inte svensk, så går jag till chefen heter det snart att jag är "rasist" också.. så det är bättre att hålla käften. Men det är inte kul att behöva göra andras jobb när dom till och med går hem tidigare!! Hallå?!?!
En viss person gnäller om att jag sitter med min telefon hela tiden.. hm.. nej, jag ringde på den en gång eftersom att min lilla dotter var sjuk på dagis..
Kollegan igår springer runt varje arbetspass och pratar både i sin mobil och ringer på arbetstelefonen.. Hmm..

Nej, nu ska jag snart in till körskolan. Sen strossar jag nog runt lite på stan så mamma får sova ut en stund. Hon har jobbat natten..

Puss puss så länge!!





Så här säger jag till er som inte gör erat jobb utan lägger det på alla andra..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar