onsdag 8 september 2010

...tatuering...

Jag har bestämt tid för att göra en ny tatuering den 16 September. AIK-märket... Denna gör jag för att hedra min pappa. Som dom flesta vet så hade jag och pappa AIK gemensamt.. Vi gick på matcher ihop och vi pratade om att vi skulle göra det tillsammans när han kom från sjukhuset för 5 år sen... men han kom aldrig därifrån. Han somnade in för gott den 31 Augusti 2005.. Det var en jobbig natt och det har varit 5 jobbiga år. Men nu känner jag att det är dags, annars lär jag aldrig komma över detta.

Men är sugen på att göra en till ändå.. Vet bara inte vart på kroppen jag ska sätta den. Det är kinesiskt tecken för "systrar för alltid". Den är jättefin..


Men som sagt.. vart kan jag ha den?
Snälla hjälp mig..

Nej, nu ska jag på föräldramöte för Jasmine.

Puss puss så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar