lördag 3 april 2010

Ändrade planer...

Jupp... det blev det när jag hade tvättstugan imorse. Fick ett samtal från jobbet klockan halv nio när dom frågar om jag kan komma in och jobba direkt. Istället för ikväll och då få sluta 17.30 istället för 21.. Ja tack!!!
Så jag jobbade 9.24-17.30 istället för 15.45-21.. Lite skillnad.. får se om dom ringer imorgon också.. Man vet aldrig.. Haha..
I och med det så fick Marcus plocka upp tvätten och ta hand tjejerna.

Jag ska ner till centrum imorgon och köpa gymnastikskor till Jasmine. Hon behöver ett par till. Sen ska jag kolla om jag hittar nya jobbskor till mig också..

Nu ikväll fick jag fläskfilé med klyftpotatis och tzatsiki till middag.. *Mums* Tog mig ett glas rött till maten också. Tycker att jag har gjort mig förtjänt av det efter denna tuffa vecka..

Nej, nu ska jag fortsätta umgås med familjen och mysa..

Skriver mer imorgon.. Puss puss och glad påsk på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar