torsdag 1 april 2010

Nu flyger jag till Blåkulla!

Hahaha... Nu drar jag med kvast och katt till blåkulla.. (Har ingen egen, får låna Marias... Haha!)

Underbart med vår.. kolla på termometern imorse 6.22 då var det +5,4 grader ute.. Skinnjacka fram! Nu är det vår!
Har inte råkat ut för något skämt än iaf.. Vilket är skönt.. (brukar inte bli lurad heller..)

Helt slut är jag iaf.. har jobbat 8-17.30 idag.. känner det i mina ben och fötter. Blää.. skulle behöva en massage.. men det kan jag glömma.
Marcus har inte tid med sånt.. Där emot är han och handlar pizza nu.. Är hemma med Anastasia och brorsonen Max..

Blir en mycket lugn och tidig kväll för mig.. är trött..
Fy va jag gnäller, men jag har inte sovit bra i natt.. somnade efter tolv i natt och upp kvart över sex imorse.. Jag har rätt att klaga ohc vara trött!

Nej, ska återgå till att mysa med Anastasia..

Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar