tisdag 6 april 2010

Motion till 100%

Idag har jag fått motion.
Dagen började lugnt med ett läkarbesök för min kille.. han har gått runt med ryggskott sen förra helgen. Har är inte bra än! Så han fick nya värktabletter..
Sen tog vi en sväng ner till centrum, kollade efter arbetsskor till mig igen, men hittade inget..
Efter det blev det en långpromenad fram och tillbaka ÖB i Bromma med mamma, lillasyster och hundarna, riktigt skönt..
Jag cyklade till jobbet, så ikväll belv det premiär invigning av den också.. Det enda jag inte var nöjd med var att styret satt för långt ner. Måste höja det lite, men det är snabbt ordnat.

Nu är jag hemma och sitter i sängen med en kopp te och god tårt/kaka.. *Mums*
Så gott.. så gott.. så gott.. Hihi

Nej, nu ska jag lägga mig och njuta av min kopp te..

Puss och kram så länge..

Så mysigt och se min L idag.. Hihi.. Alltid lika trevligt med en kram från dig!
*Puss på dig älskling*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar