söndag 25 april 2010

Besvikelse...

Sur man blir när en telefon pajar... Köpte den i September förra året, nu har jag lämnat in den 4 ggr.. Dom skulle skicka den till Samsung nu och så för vi se hur det blir. Får jag tillgodokvitto eller ny telefon? Vägrar en ny likadan iaf..

Hittade ett par snygga gymnastikskor på Nike store. Riktigt nöjd..

Vi var och åt på Pizza hut.. Fy fan säger jag bara.. Dålig service.. Vår servitris gick och flirtade med killar som satt vid ett annat bord, som dessutom kom in efter oss! Fy fan..Fick lov att gå fram och ifråga sätta vad dom höll på med. Dom erbjöd sig att bjuda på sallad och vitlöksbröd.. Vi struntade i salladen, men fick ändå lov att betala för brödet. Dåligt! Så jag varnar alla för Pizza hut i Barkaby.. Bläää!

Ska jobba imorgon 8-17.30.. Långpass..
Tisdag ska jag till tandläkaren. Sen föreläsning på jobbet. Efter det barngymnastik.
Onsdag ska jag jobba kväll 12-20 på ålderdomshemmet.
Torsdag vet jag inte.. barngymnastiken på kvällen iaf.
Fredag, lördag och söndag vet jag inte heller. Kanske ska ut på fredag med fina flickor.. Hihi..

Var ute igår och åt middag med Marcus däremot.. Mycket trevligt. Skulle ha varit runt på kulturnatten. VI orkade inte mer än Operan. Marcus hade för ont i ryggen, så vi åkte hem ganska tidigt.
Vi har bestämt att vi ska gå och se en opera iaf. Han hade aldrig varit där förrens igår. Haha..

Jag vill se Madame Butterfly. Ska kolla när den går igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar