onsdag 21 april 2010

Jobb... nytt jobb?!



Blev uppring från ett nytt jobb i Vällingby som jag har sökt.. Det är som sommarvikarie på ett äldreboende.. Ska ringa och kolla upp lite.. gå in på en intervju och se vad dom kan erbjuda mig.. Hihi.. Måste få vara lite fräck..

Var på ålderdoms hemmet idag. Så mysigt! Trivdes jättebra. Tack till Margareta som jag gick dubbelt med idag. Vi hade så kul! Haha.. Man kan inte ha tråkigt med henne..

Imorgon ska jag tvätta på förmiddagen.. 7-12.. Sen ska jag iväg på Babyland och kolla på en paraplysulky till Anastasia. Kan vara skönt att ha en faktiskt.. Smidigare om vi ska iävg och handla på affärer mm.

Sen ska jag till optikern på ny synundersökning. Får se hur det går och om jag behöver glasögon. Lovafr att berätta imorgon..

Klockan är bara halv åtta och jag är helt slut.. Skulle kunna somna på stört. Men det blir så när man inte sover ordentligt.. Sover dåligt.. Mycket att tänka på.. Stressad inför körkortet mm.. Men det löser sig nog.

Ska hoppa in och ta en dusch nu sen krypa ner i sängen med en kopp te..
Skriver mer imorgon.. Puss puss så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar