tisdag 20 april 2010

För mycket i huvet och för lite sömn...

Är helt slut.. Har jobbat hela helgen och inte fått sova.. Anastasia är dålig. Hon har varit vaken varje natt och haft hög feber. Var hos läkaren igår med henne, hon hade fått prickar över hela kroppen. Såg ut som mässlingen eller början till vattkoppor.. Stackarn.. Men läkaren sa att det var "Virus prickar". Hon ska vara hemma tills hon är feber fri + 1 dag till.. Får se om hon kanske blir hemma hela veckan. Marcus får vara hemma och vabba. Jag måste jobba. Jag ska in på introdagar imrogon och på fredag på Ålderdoms hemmet, det kan jag inte missa!

Mamma ringde förut och berättade att lillsyrran var hemma igen.. Hon fick lov att gå hem från skolan. Migrän.. Stackarn..

Inte lätt när man är sjuk. Själv ska jag snart in till jobbet och har demens utbildning.
Får ta med mig ungarna ikväll på gymnastiken. Marcus ska iväg på magnetröntgen klockan 16.30.. Han lär nog inte hinna tillbaka hem innan jag ska börja jobba nej...

Nej.. dags att plocka iordning det sista innan jag ska börja rulla..
Såg någon att det snöade för en stund sen? Haha... Är man i Sthlm eller i norrland.. Hahaha!

Puss puss så länge!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar