måndag 12 april 2010

Sjuk...


Tro det eller ej.. men jag är sjuk.. Jag har legat i sängen hela dagen! Helt utslagen. Skulle egentligen åkt in på körskolan men pallade inte.. Har haft yrsel hela dagen och mått illa. Har dock fått behålla maten iaf. Marcus gjorde sin goda kycklingwok med cashew nötter.. Så gott!

Imorgon ska jag till läkaren och ta bort några skintags.. (Födelsemärken) Får se hur många han tar bort, jag hoppas på alla.. vilket blir 7 stycken..

Efter det blir det jobbet. Ska på demensutbildning klockan 13.30-15.30, sen ska jag på Medley och ha barngymnastiken. Har inte tid och råd att vara hemma.. Så jag går i vilket fall som helst..

Nej, återgå till slappande i sängen så jag orkar med morgondagen..

Får lämna Jasmine hos mamma imorgon när jag ska till läkaren också.. Marcus ska iväg och visa upp hemsidan som han har jobbat med. Han borde egentligen jobba med sånt istället för snickare.. Men det är en svår marknad.

Puss puss så länge..

3 kommentarer:

  1. Krya på dig Tessie! Hoppas du blir frisk snart. Jag lämnade ett svar på kaffe-frågan på min blogg :) asså fy va jag saknar dig. Vila ordentligt nu så du blir frisk. Kram :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, jag har vilat hela dagen.. är nog på benen imorgon redan.. hihi..

    SvaraRadera
  3. Hej :) Jag skickade ett mail till din nya hotmail adress men den kanske hamnade i junk-mailen?

    SvaraRadera