fredag 2 april 2010

Långfredag...

Det blev en skön sovmorgon efter en mycket trevlig kväll med bror, man och alla barn.. Killarna satt och spela tv-spel.. (Dom växer aldrig upp). Hihi..
La upp bilder på facdebook också.. det kommer att läggas upp under helgen.. påsken 2010 blir en väldigt lugn helg. Jobbar imorgon kväll och söndag kväll.

Efter det tog jag damsugaren och började städa lägenheten.. det har inte blivit gjort eftersom att Marcus har fått ryggskott. Så jag tog det i dag..

Sen åkte vi på på City gross för att storhandla, men det slutade med att vi fick åka förbi Ica i Solna också.. Det var ganska slut sålt på typ allt... Haha..!

Ikväll har vi bara tagit det lugnt.. Ska tvätta imorgon bitti också. Får sova ut på söndag istället.. Söndagarna är min sovdag..

Anastasia sitter bredvid mig på pottan.. Hon älskar sin potta. Det är underbart! Snart lär hon väl bara gå på den, är inte så orolig över henne om att sluta med blöjor i sommar..

Nej, nu ska jag jaga efter lillrumpan som sprang ut..

Skriver mer imorgon.. Puss puss!





Mina tankar är hos min Linda ikväll.. Finns här för dig! Puss på dig hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar