söndag 11 april 2010

Firat Pepsi och tar hand om sjuk Jasmine..

Har varit och firat Pepsi nu.. Hon fick en hel del paket.. Bla. en minidator.. Hon ska ha den i skolan.. En massa kläder, en film, presentkort, pengar.. Ja.. hon hade en bra födelsedag.

Nu är jag hemma med en sjuk Jasmine.. Märkte redan imorse att hon var hängig.. Feber och ont i huvet.. Hon blir hemma imorgon. Det värsta är att jag måste på körskolan imorgon. Men Marcus får vara hemma med henne. Han är ändå sjukskriven.

Ska snart äta lite middag. Min bror är här på besök.. Dom ska äta korvstroganof, men jag äter inte korv så jag får äta resten av min pizza som jag inte orkade äta upp igår till middag så det blir super bra. Hihi..

Nej, nu måste jag ta hand om Jasmine..

Skriver kanske mer senare ikväll, annars imorgon.
Puss puss så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar