lördag 10 april 2010

Köpa cykelstolar + hjälm och jobba...

Så här ser dagen ut... Blev väkt klockan 7.12 av mina små söta ungar.. Dom kröp upp i sängen hos mig eftersin att Marcus somnat på soffan i natt.
Han sover än, om någon undrar.. Haha..
Jag har hunnit duscha, ungarna har ätitfrukost, dom har klätt på sig.
Nu tänkte jag slänga på mig lite smink så jag ser ut som en människa.. Haha..

Sen ska jag försöka få upp min karl..
Vi ´ska iväg och köpa cykelstolar till tjejerna, har hittat 2 på blocket för 200:- och 250:-, sen har jag hittat ett ställe som säljer billiga cykelhjälmar. Anastasia måste ha en också. Så det är bara att passa på..

Sen blir det jobba 14-20.. Skönt.. Får se om jag orkar skriva någe när jag kommer hem..

Puss puss så länge!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar