onsdag 7 april 2010

Pepsi...

Har tagit hand om min lillasyster som har haft migrän hela dagen stackarn..
Marcus kom över med barnen efter att han hämtat dom på dagis. Så fixade vi tacos ikväll, super gott!
Vi har fixat lite filmer till henne också, hon ska ha 14-års fest på lördag med sina kompisar.
Hon fyller år på måndag så familjen ska fira henne på söndag..

Har varit ute på långpromenad idag igen med mamma, Pepsi och hundarna. Helskönt! Älskar att vara ute och gå med dom.. Det är en sån frihets känsla, plus att man får lite gratis träning också. Behöver det nu kan jag lova.. Har gått upp i vikt sen jag började jobba på äldreboendet.. Usch.. får skärpa mig nu.. Sluta med skräpet.. Haha.. Inte så lätt kanske.. men kunde jag sluta med ciggaretterna kan jag sluta med godiset också..


Nej, nu ska jag njuta av min kopp te och kolla på Arga snickaren.. sen är det Dr House.. Underbar serie.

Puss puss så länge...


Pepsi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar