fredag 16 april 2010

Gamla vänner...

Ska man inte underskatta..
Träffade en idag. Så underbart trevligt att se honom igen. Det var även en gamla barndoms kärlek till mig också.. Hihi..
Men vi satt och pratade i 2 ½ timme.. Vi var egentligen inte klara där, men jag var tvungen att åka hem och ta hand om tjejerna och Marcus.
Vi sa i alla fall att vi skulle ses mycket snart igen. Antingen på en ny fika eller på en öl hemma hos oss eller ute bara han och jag.
Trevligt var det iaf. Hihi...

Kände knappt igen honom. Då som jag minns honom var han kort och knubbig. Nu var han lång och smal. Riktig chock! Ja... Men det jag kände igen honom på var hans ögon.. Haha.. Pepparkaks bruna vackra ögon. Det var det jag föll för när jag var 5 år.. Haha!

Nej, nu ska jag kolla på Madagaskar med mina tjejer.. Sen blir det en tidig kväll, ska jobba 8-20 imorgon.. Usch.. Men men.. vad ska man göra?!
Skriver mer imorgon... Puss puss så länge.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar