måndag 26 april 2010

Therese...

Idag har jag namnsdag.. Grattis till mig själv... Hihi. (Den enda som sagt grattis är Marcus..)

Har jobbat hela dagen. 8-17.30.. helt slut. Det första man möter när man kommer in är Anastasia som springer emot mig och ger mig en jättekram och en puss. Hihi.. Riktigt trevligt välkomnande.

Imorgon ska jag till tandläkaren. Har ingen lust, men det är bara att göra det. Usch.. Sen ska jag iväg och handla med Marcus.. Hoppas att man inte är allt för groggy.. haha.. Efter det blir det föreläsning på jobbet. Sen barngymnstik. Hedda är sjuk så jag har fått in Åsa istället, tack och lov!

Ska träffa fina flickor på lördag. Jobbar 8-17.30 men ska gå ut efter det. Sen jobbar jag 16-21 på söndag..

Nej, nu ska jag fixa lite kaffe och slappa lite i sängen med Anastasia..
Skriver nog mer imorgon.. Puss puss så länge..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar