tisdag 13 april 2010

Fullspäckat schema...

Skojar inte... Började med att jag var och lämnade Anastasia på dagis i morse Sen fortsatte med med att stressa upp med Jasmine till mamma, sen vidare själv till läkaren. Plockade bort sju stycken födelse märken.. Ja, 7 stycken! Ingen lokalbedövning. Läkaren tog en pincett och en skalpell och snittade bort en efter en.. Skönt att äntligen vara av med dom. Har några små kvar, men dom får nog vara ett tag till. Måste nog gå och prata med min gynekolog om en.. Den sitter på ett väldigt intimt ställe.. plus en i ljumsken.. har även en kvar på halsen, men den har jag inga besvär av..
Efter det kom jag tillbaka till mamma, hjälpte lillasyster med engelska läxan, ut med deras hundar. Väntade på Marcus, åkte och handlade lunch.
Sen fick jag skjuts till jobbet, himla tur. Hade inte hunnit annars. Gick på demensutbildning. Mycket intressant. Ska ha 3 "lektioner" till.
Sen var jag och fick lite tider som jag ska jobba. Var också och pratade med personal ansvariga på ålderdomshemmet. Ska på introduktion där i nästa vecka. Ska bli kul.. Hihi...
När jag var klar på jobbet åkte jag och hämtade upp Anastasia på dagis, sen hem och kastade i mig mat.
Hoppade på cykeln och drog iväg på mitt andra jobb. Det gick super bra ikväll med alla ungar! Helt otroligt! Hihi.. Så kul.
Nu är jag hemma och slappar i sängen.. Sitter och kollar på Despearet housewifes.. Haha! Så kul...
Undrar om man någonsin kommer att bli gift eller om man kommer att få fortsätta leva som förlovad. Hmm.. jaja.. den som lever får se.

Nej, nu ska jag göra mig klar inför kvällen. Lite trött.
Skriver mer imorgon.. Puss puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar