torsdag 8 april 2010

Irriterande människor finns det gott om...

Tror ifs inte att denna människa läser min blogg, men ändå.. Haha. därför kan jag spt ur mig allt skit om dig här! Hahaha.. jag är så elak...
Stå och prata på det sättet du gjorde är mycket onödigt.. Plus att du har inte ett jävla skit med mitt jobb att göra. Vill jag köra på mitt sätt så gör jag det. Du behöver inte komma och kasta skit på mig hela tiden när du aldrig kan ge mig något positivt någon gång.
Men jag börjar misstänka att det är för att du själv är så förbannat jävla olycklig själv som du måste försöka få andra att må dåligt själv också.. Hade jag varit hälften så omogen som du så skulle jag nog ha gett dig en fet jävla smäll och sagt vad jag egentligen tycker och tänker om dig, men istället så sväljer jag det och spyr ur mig allt där du inte behöver höra..
Ska bli skönt att snart slippa dig och ditt sätt för gott, aldrig mer behöva ha med dig att göra. Åhhh.... Jag längtar!
Jag säger bara FUCK YOU!!!!!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar