onsdag 31 mars 2010

Påskpyntat...

La mig en stund efter maten först innan jag satte igång med påskpyntandet. Hihi.. Lika mysigt varje gång att göra fint. Jasmine blev jätte glad när jag gjorde fint på deras rum.

Var och pratade med bitr.chefen idag också. Skönt att veta att man är kvar på huset, men inte behöver gå på samma ställe och stampa.. Kan vara bramed lite miljö ombytte utan att börja på ett helt nytt ställe..
Men kommer att hålla ögonen öppna efter en 100% tjänst på andra ställen också. Måste vara öppen för förslag. Nog för att jag älskar Traneberg, men jag måste som sagt tänka på det bästa för mig.

Imorgon ska jag jobba heldag. 8-17.30.. Tjoohoo! Bra med pengar, iaf..
Sen ska jag hem och mysa med familjen..

Hoppas på en lugn påsk helg.. men hoppas inte för mycket. Haha.. det lär nog hinna ändra sig..

Nej, nu ska jag kolla på efterlyst.. Puss puss!


2 kommentarer:

  1. Härligt med heldag.. Kan vara skönt att komma hemifrån...

    Kolla in min blogg.. skrivit ett lååååångt inlägg nu ikväll..
    Puss Puss

    SvaraRadera
  2. Ja, det är sant... men inte kul att vara från ungarna hela dagen! =(

    SvaraRadera